Le Soleil -

Händelserika dagar

Oj, oj, oj vad fort saker kan hända. Anledningen till att jag inte har skrivit något här, är att jag inte har varit hemma. I torsdags kväll så åkte jag iväg till Göteborg, för att träffa någon jag pratat med ett tag över internet. Paranoid som jag är, så får jag ju självklart tankar om att "Shit! Tänk om han är någon helt annan. Tänk om han typ... våldtar mig!". Men tack och lov, han var den han sa sig vara.
Jag är verkligen glad att jag valde att åka till Göteborg i torsdags, annars hade jag förmodligen fortfarande varit singel.

Så.. Nu har jag alltså en pojkvän! Jag har knappt fattat det själv. Det är ungefär som att jag bara drömt allt. Men det är verklighet.
Vad har jag gjort i Göteborg i tre dagar då? Åkte som sagt var dit i torsdags kväll. Vi gick och köpte chips och dipp, och satt sedan och tittade på Click, och lite annat på tv. Blev inte mycket sömn den natten, låg däremot i sängen halva fredagen. Härligt. Spenderade väldigt mycket tid dom tre dagarna, med att bara slappa och mysa.
Kom hem runt sex idag, köpte massa onyttigt och sedan var mamma här och tittade på två filmer med mig. Ice Age 3, och My Bloody Valentine. Bra filmer båda två. Har du inte sett dom, se dom.

My Bloody Valentine trailer:

Nu sitter jag bara här och tar det lite lugnt, lyssnar på musik, och kollar runt på internet. Mumsar på lite godis också. Men nu ska jag gå och blanda lite juice. Törstig.
Just det! Ny header också! Som min älskling gjorde åt mig :) Tack ännu en gång <3

Kommentarer
Postat av: Dernox

=) <33 älskar dig

2009-09-27 @ 16:13:54
Postat av: Linda M.

Är massa glad för din skull gumman.

Fast kan inte hålla med dig om att den där andra filmen är bra. Tycker den var svin kass xD haha.. men ice age 3 är ball :D

Jättefin header du har :)

Puss <3

2009-10-13 @ 15:39:19
URL: http://lindamenschik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback