Le Soleil -

Godnatt *snark*

Nej, nu är det nog dags att dra sig mot sängen. Jag vill inte, men jag måste. Har bestämt mig för att verkligen göra mitt bästa med skolan nu. För er som inte vet, så har jag haft en del problem i skolan. Haft rätt seriösa problem med sömnen, och därför har skolan inte funkat bra. Men nu ska jag f*n ta tag i allt och klara av detta. Igår behövde jag ju inte sova lika tidigt, eftersom jag inte började förens 13.45, men imorgon ska jag vara i skolan vid 9.00, och vill ju inte komma dit som en zombie, även om det är en slapp dag. Har mentortid på morgonen, dvs. vi äter frukost och tittar på nyheterna, får lite information och sånt. Skulle prata med några lärare om mitt schema då också. Efter det så är det livskunskap, vilket inte är den mest krävande lektionen. Sedan lunch, så man får lite energi *hoppas på god mat*, och efter det naturkunskap (som jag hatar). Jag vill ha bättre väder imorgon! Inte regn och storm. Skulle vara trevligt att komma till skolan och inte vara en dränkt katt.
Vad som händer efter skolan imorgon har jag ingen aning om, det återstår att se. Är jag trött, så kanske jag sover lite. För på torsdag är det studiedag, så då behöver jag inte upp tidigt! Och fredag är det bara en lektion, precis som idag 13.45 - 14.45. Och sedan är det HELG! Härligt.

Nu ska jag lägga mig i sängen och börja läsa The Host, måste försöka läsa den fort, eftersom det står folk i kö och dom har bara ett exemplar (dumma bibliotek). Måste köpa nya skor snart också. För det börjar bli kallt med tunna tygskor.

Kommentarer
Postat av: Sanne - bloggdesigner

Var med och tävla om ett namnsmycke, tävlingen pågår just nu i min blogg!

2009-09-23 @ 06:42:25
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback