Le Soleil -

Frukost

Då var det morgon igen. Var väldigt härligt att vakna upp själv, ingen klocka eller något. Klockan 13.45 så börjar min enda lektion idag, ser ärligt talat fram emot den. Svenska. Det har aldrig vart ett favorit ämne eller så, men just nu tycker jag det är rätt roligt. Läraren är jätte bra, och vi håller på med något roligt just nu. Övar oss på att tala grupp, och inför folk.

Sitter och äter frukost just nu. Mannagrynsgröt med kanel, socker och mjölk. Jag är så dum som äter det egentligen. Jag får ont i magen av kanel, men äter det ändå. Dumt, ja. Men det är ju så gott. Usch, jag vill inte gå ut, är skit väder. Och har inget paraply. Kul, kul. Synd att jag inte vet hur man teleporterar sig till platser. Då hade jag definitivt teleporterat mig till skolan idag.

Som sagt var, så har jag bara en lektion idag. Efter skolan, ska jag gå till biblioteket lite snabbt, då en bok jag reserverat har kommit in. Och inte vilken bok som helst utan...
The Host av Stephenie Meyer! Har velat läsa den länge, men har ju inte råd att köpa den. Så nu ska jag äntligen få läsa den. När jag kommer hem ska jag försöka städa lägenheten. Det behövs verkligen. Börjar bli jätte dammigt. Så jag hoppas på att jag kommer vara tillräckligt pigg för att orka städa.

Nu ska jag ta det lite lugnt innan jag börjar göra mig iordning för skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback