Le Soleil -

Första inlägget!

Jag hade nu tänkt ge bloggandet en chans. Får väl se om jag fastnar i det eller inte.
Dirty Dancing på ettan just nu, underbar film. Tror aldrig jag kommer tröttna på den. Lite senare så går även Panic Room på samma kanal, också mycket bra film. Har båda på dvd så jag lär väl inte titta så noga. Det positiva är väl att det är på ettan, dvs. ingen reklam. Jag är rätt säker på att jag inte är den enda som tycker reklam kan bli väldigt irriterande.

Satt och tittade på Idol tidigare. Blev så glad att Erik Grönwall fick den sista guldbiljetten, eller ja, halva biljetten. Verkligen fastnat för hans röst. Om du inte såg Idol, så kolla in detta klippet:

Jag har även fastnat för Jon Sindenius. Jag hoppas verkligen att både Jon och Erik går långt. Man får ju hoppas att dom kan sjunga lite andra låtar också, eftersom det är vad som krävs för att platsa i Idol.

Har du några favoriter ännu ifall du följt Idol?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback