Le Soleil -

Filmkväll <3

Klockan är 9. Jag sitter hos min kära vän Mikaela. 4 timmar av sömn. Varför kan jag inte sova? :( Alla andra sover, så vad ska jag göra vaken? Börjar bli hungrig också..

Kan ju ta och skriva ett inlägg här och berätta lite om gårdagen i alla fall. Inte för att jag tror att någon är så speciellt intresserad. Vid 16.45 ungefär, så kom mamma och hämtade upp mig. Vi åkte till Willys så jag kunde handla lite godis inför kvällen. Sedan hämtade vi Linnéa på Spara, och åkte till Mikaela. Första gången jag är hos henne, så det var lite roligt att få se hur hon bor, efter att ha känt henne i.. ja, ett år ungefär. Vi satt och pratade lite, och gick sedan och började med maten. Tacos <3
Bra timing som hon har, jag slår vad om att hon hade planerat allt, så kom Erica precis när maten var färdig och framdukad. Vi kollade på Flashdance, eller ja, tror ingen av oss hängde med speciellt mycket. Sedan tog vi en liten paus, snackade lite och flummade allmänt medans vi försökte välja nästa film att se. Vilket blev Funny Games. Den lät så otroligt tråkig, så jag kände först att jag inte ville se den. Men den var faktiskt mycket bättre än förväntat. Vill inte avslöja massa om filmen, men jag säger bara såhär. Jag hatar golfbollar.
Efter det, så bestod kvällen mest av flum, vilket inte förvånade mig. Jag tror jag somnade någon gång runt fyra. Och vaknade lite innan åtta. Så inte speciellt mycket sömn här inte.
Hade helt sjukt kul i alla fall. Och hoppas att vi kommer göra om detta snart! Nu ska jag lägga mig ner och vila. Vem vet, kanske lyckas jag somna?

Kommentarer
Postat av: Fjärilsflickan

Oh yes vi hade kul :) Klart vi ska göra om det :D

2009-09-20 @ 17:53:28
URL: http://[email protected]
Postat av: Linnea du vet

Haha, kul på morgonen hade vi också xD. Men inget som ska avslöjas på nätet..aldrig...

2009-09-21 @ 23:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback