Le Soleil -

Back home

Då var man tillbaka hemma. Kom hem för en halvtimme sedan ungefär, men ska snart iväg en snabbis igen. Ska handla mat med mamma. Kul. Eller inte.

Skolan var helt okej idag. Hade ju som sagt var bara en lektion, och det var svenska. Vi pratade lite om en text som vi fick igår, som vi skulle läst tills idag. Diskuterade budskapet i texten, och sedan pratade om vad man kan förlåt, och vad man inte kan förlåta. Sedan fick vi även en läxa. Tills nästa svenska lektion (som är på måndag), så ska vi ha skrivit en insändare, fast bara ett utkast. Är väl rätt okej, kunde vart värre.

Vädret just nu är hemskt. Här hade jag fixat mig i ordning. Plattat håret, satt upp det lite och så. Kommer ut och ja.. man kan väl säga att det var väldigt onödigt att fixa håret idag. Dugg regnar och blåser helt sjukt mycket. Fick skynda mig in på toaletten och sätta upp håret på nytt när jag kom till skolan, men platt var det ju inte längre.

Nej, nu måste jag iväg och handla mat så jag överlever några dagar till. Sedan ska jag FÖRSÖKA städa lite.

Kommentarer
Postat av: angelina

Snygg blogg:)

2009-09-22 @ 16:16:04
URL: http://angiek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback